Tuesday, April 24, 2012

Pesta Kaul 2012 ( PART 2 )

Nak sambung buat cerita pasal kaul part 2 plak.... Pada 20.04.2012 upacara ritual (Ritual ker???) pemujaan la.. ke menyeru ek...hikhikhik aku tak pasti la...(>_<) muhahahahhaha.... pada arini ade la bapak kaul n org2 lain membawa serahang.pastu bawa makanan utk diberi kepada IPOK.. ipok ni aku pun tak tahu apa ek..yg aku tahu dah org panggil ipok,aku sebut je la ipok... muhahahahahha....so diorg akan bawa serahang ni dr kampung tellian sampai la ke pantai kala dana ek.diorg guna perahu utk membawa benda2 ni...selain tu diorg membawa makan seperti sagu,ikan,siet ipung,apa tah lagi aku lupa ek...makanan tu kunun2 nya nak bagi kat ipok...tapi kan kan kan org pun makan gak... :P.. tah la aku ni kurang pasti sangat...apa2 hal pun nanti la aku letak gambar upacara tu ek...gambar tu lam pc adk aku..malam ni plak pc dia tak de...so gambar akan diletak kemudian....harap maklum.... ^____^
cekiiidouttttt.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.